یادته

jane

غرق رویا
یادته

اون وقتا که بازی میکردیم و آخرش سر برنده دعوامون میشد یادته؟ اونوقتا که عزیز ترین  بودی؟ وقتی همه ی راز های زندگیمو بت گفتم اونوقت از همه برام عزیز تر بودی. من آدم بدبختی بودم یادم نمیاد تو زندگی کسی منتم رو کشیده باشه ولی همیشه به خاطر کاری  که نکرده بودم عذرخواهی میکردم ولی این دفه دیگه نه فهمیدم دوستی به 14 یا 15 سالش نیست دوستی به معرفته که من گذاشتم و تو نذاشتی تو دیگه واسم مردی و دیگه نه.......زنده نمیشی و از این بابت خیلی خوشحالم.



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت17:25---6 مرداد 1392
slm mer30 k behem sar zadi age moafeghi ba ham tabadol link konim????
پاسخ:movafegham


نیما داداشی
ساعت2:56---2 مرداد 1392
سلام. واقعا زیبا مینویسی jane. من از این متن خیییلی خوشم اومد.. احسنت. واقعا این حقیقتیه که خیلی ها وقتی اینو بخونن دردی رو که کشیدن میفهمن کسی هست که همدردش باشه و وقتی براش حرف میزنه حرفاشو با دل و جون گوش میده و میفهمتش. خیییلی قشنگ بود آبجی.

pari
ساعت16:03---25 تير 1392
سلام وب عالی داری به منم سر بزن ....[بوسه] خوشحال میشم تبادل داشته باشیم اگه وافق بودی خبرم کن لینکت کنم[قلب][قلب]
پاسخ: salam azizam mer30 ke umadi ba tabadol link movafeghammmm


روژینا
ساعت8:39---18 تير 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 10 / 4 / 1392برچسب:,ساعت23:32توسط jane |