بچگی

jane

غرق رویا
بچگی

من بچه بودم  و بزرگترین  اشتباه زندگیم رخ داد. دوستی با همه ی انسان هایی که دست دوستی به طرفم دراز کردند. الان غصه ی زمان های بچگی..درد های زندگی که دوست هایی که اسم آنها دوست بود......

خدایا سخته ...دوست هایم بدترین دشمنان و دشمنانم بهترین دوستانم شده اند . این راه بازی است.. باشه من تا آخر این زندگی هستم دلم میخواهد آخر بازی من برنده باشم.



نظرات شما عزیزان:

یسنا
ساعت12:21---21 مرداد 1392
عالی بود..بهم بسر بای

alireza
ساعت22:19---12 مرداد 1392
سلام ممنون ک بهم سرزدی منم لینکت کردم

maryam
ساعت16:36---4 مرداد 1392
Slm azizam webe zibayi dari delneveshtehatam ghashangeX

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 1 / 5 / 1392برچسب:,ساعت19:53توسط jane |