دلم

jane

غرق رویا
دلم

دلم تنگ است برای خوشایندی ناخوشایندی روزگار

                           دلم تنگ است برای قاب خالی عکس یار

دلم تنهاست دلم خسته است

                           دلم از هرچه دنیا میخواهد گذشته است

دلم آنقدر گرمی میخواهد، دلم آنقدر دوستی میخواهد

                           که دستانش را در دست بگیرم و بخواهم هر چه او میخواهد

 

                                        



نظرات شما عزیزان:

zeynab
ساعت0:57---23 مهر 1392
مثل هميشه وبت عاليه .به منم سر بزن

mohamad reza
ساعت14:33---22 مهر 1392
כر جــاכه ذهــنــَم تــابلــویــے حــَک شـــכه :





{ زنــدگــے بــایــכ کــرכ }





مــے خــوانــَمـش هر روز ،





اَفــســوس ٬ { بــیـہــوכه }





مے گـذرم . . .


سلام مرسی که بهم سر زدی وبلاگ زیبایی داریپاسخ: خواهش...ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 22 / 7 / 1392برچسب:,ساعت14:19توسط jane |